دبركى
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ...
لو كنت عضو معانا اضغط دخول ..
ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس ..
ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك ..
واسفين لازعاجكـ ......

مجلس الاداره

دبركى
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ...
لو كنت عضو معانا اضغط دخول ..
ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس ..
ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك ..
واسفين لازعاجكـ ......

مجلس الاداره

دبركى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دبركى بلدنا بنحبها معنى الإبداع صنع الشيء المستحيل ونحن نصنع المستحيل ..(المقلدون خلفنا دائماً) من قلدنا أكد لنا بأننا الأفضل

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اذكر الله
مشاهدة الصورة بالحجم الكامل
اعجبنى فيس بوك
اضغط هنا
لاظهار اعجابك
 بالموضوع
على صفحتنا
فى الفيس بوك

المواضيع الأخيرة
» نداء للعوده
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف احمد عرفة 2015-07-17, 08:01

» حمل المكتبه القانونيه المرجع جديد 8 ميجا فقط للقانون او الدستور المصرى
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف mantman 2014-12-01, 02:39

» العيد
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف احمد عرفة 2014-07-24, 08:46

» دعاء
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف احمد عرفة 2014-07-12, 12:03

» لتسعد
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف احمد عرفة 2014-07-12, 12:01

» كعب بن مالك .. قصه
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف هدى عمار 2014-06-17, 09:48

» النيه الحقيقيه و الغير مشروطه
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف هدى عمار 2014-06-17, 09:39

» اسطوانة تعريفات ويندوز7 من مايكروسوفت برابط مباشر لجميع الاجهزه
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف ashrefmnsy 2014-06-05, 06:22

» خزائن الله وما نتمناه منها
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف احمد عرفة 2014-03-13, 01:18

» شركة زهرة التوظيف المصري نوفر جميع العمالة من مصر
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف محمد ضافر 2014-02-17, 14:21

» ثورة
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف احمد عرفة 2014-02-13, 21:40

» عام جديد
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف احمد عرفة 2013-12-30, 06:00

» الهجر
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف احمد عرفة 2013-12-29, 01:23

» اصلاح الفلاشات التي لا تقبل الفرمتة او التى تحولت الى نظام raw
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف raboha 2013-12-15, 03:18

» عائلة الشيخ محمد شريف
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitimeمن طرف زائر 2013-11-25, 21:29

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
صفا الروح
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً Bar_rightلازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً Barلازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً Bar_left 
عبدالله شعبان
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً Bar_rightلازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً Barلازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً Bar_left 
هـمـــوســــة
عبد العظيم شريف
شريف محمود شريف
عطاالله
احمد الفقي
admin
Shamis alnhar
أبوشهد
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 73 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 73 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 867 بتاريخ 2011-02-15, 03:45
برامج مهمه

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط دبركى على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط دبركى على موقع حفض الصفحات
ادسنس
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7655 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو black02246903 فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 59225 مساهمة في هذا المنتدى في 15855 موضوع

إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شريف محمود شريف
مهندس المنتدى
مهندس المنتدى
شريف محمود شريف

لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً Empty
مُساهمةموضوع: إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً   لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitime2009-12-07, 17:39

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وبعد

(( أنا لازم أتغير ))

إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً
بها أغلب مشاكل الشباب
من التدخين ....... وحتى فعل قوم لوط
تتناول الإسطوانه هذه المواضيع بطريقه سهلة جداً بعيداً عن التعقيد ( )
بكل بساطه تنزل إلى أرض الواقع بحيث تتعامل بواقعيه مع كل حاله تقنع كل من معصيه تركها بوسيله أو بأخرى
لن أطيل عليكم

أسأل الله أن يجعلها فى ميزان حسنات كل من ساهم فيها

والباب مازال مفتوح ... ولكن كيف؟

أقولك............ ببساطه

اسطوانة أنا لازم أتغير الشبابية مهمة جداً شارك ولا تتكاسل للبنين والبنات, صور بالداخل
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل عام أنتم إلى الله أقرب وعن معصيته أبعد و من طاعته أقرب
تقبل الله منا ومنكم الطاعه وصالح الأعمال

وبعد

(( أنا لازم أتغير ))

إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً
بها أغلب مشاكل الشباب
من التدخين ....... وحتى فعل قوم لوط
تتناول الإسطوانه هذه المواضيع بطريقه سهلة جداً بعيداً عن التعقيد
بكل بساطه تنزل إلى أرض الواقع بحيث تتعامل بواقعيه مع كل حاله تقنع كل من معصيه تركها بوسيله أو بأخرى
لن أطيل عليكم
أسأل الله أن يجعلها فى ميزان حسنات كل من ساهم فيها

والباب مازال مفتوح ... ولكن كيف؟

أقولك............ ببساطه

بريال أو درهم واحد أو جنيه فقط ويمكن أقل بكثير يمكنك أن تنضم للمؤمنين الصالحين الداعين لله وجه الأرض

عن طريق نسخ الاسطوانه وتوزيعها

تخيل بقى
والله يا أخى الأمر سهل لو 100 كل واحد أعطى لصديقه نسخه
وأوصاه يعطيها لآخر لن تتوقع النتيجه ستكون فوق ما تتخيل
كفااااااااااااااااااايه كسل بقى إحمل هم الدين

والحمد لله جائت فى الوقت المناسب وقت دخول الجامعات

أنسخ منها وأعطيها لزملائك

وإعطيها لزميلاتك

و الدال الخير كفاعله إعمل أخى قبل أن يستبدلك الله فالله عزيز

وأنا أذكر كلمة للشيخ يعقوب (حفظه الله )
إذا لم تستطع أن تكون خادماً لدين ربنا ...... فكن خادماً لخادمى دين ربنا

اللهم أرزقنا الإخلاص والقبول

والأن مع الصور
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 216785654

الإسطوانه مقسمه إلى سبع أقسام
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 655055490

القسم الأول
(( أغلى من حياتى ))
وهو يتناول مادة العقيده ببساطه
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 785778231

القسم الثانى
(( حبيبى يا رسولى ))
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 717373736

القسم الثالث
(( إرفع رإسك فأنت مسلم ))
وهو يتناول بعض الشبهات الهدامه الخطيره
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 396450789

القسم الرابع
(( مشاكل لها حلول ))
وهذا القسم هو أكبر قسم فى الإسطوانه فهو يضم عشرة أقسام فرعيه
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 780001050

الأول
(( الحب والعشق ))
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 695942441

الثانى
(( الأغانى ))
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 603502965

الثالث
(( المواقع الإباحيه ))
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 504379774

الرابع
(( العاده السريه ))
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 979577393

الخامس
(( الزنا ))

السادس
(( فعل قوم لوط ))
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 594542166

السابع
(( الزواج العرفى ))
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 940152525

الثامن
(( أصحابى ))
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 163563771

التاسع
(( المخدرات والتدخين ))
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 952564526

العاشر
(( الموضه ))
وهو قسم يضم قسمين
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 713952223

أولهما
(( أنا ولد ))

ثانيهما
(( أنا بنت ))
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 979281545

القسم الخامس
((حياتى بإختصار ))

وهو قسم يحكى حياة كثيرمن الشباب المساكين نسأل الله لنا ولهم الهدايه
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 957872923

القسم السادس
(( قبل فوات الأوان ))
وهو قسم يحث على المسارعه بالتوبه بالترغيب والترهيب بالصوتيات والمرءيات المتنوعه
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 996581312

القسم السابع
(( قرة العين ))
وهو قسم يختص بعماد الدين الصلاه
لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً 858926912

روابط مباشرة للأسطوانة تدعم إستكمال التحميل
رابط واحد
http://www.kn0z.com/ana/lazem.rar

رابط مباشر للاسطوانة يدعم استكمال التحميل
http://abohmza.com/hmza/Lazem/Lazem.iso

روابط اخرى ولكن مقسمة على اجازء

Media Fire
http://www.mediafire.com/file/tk0yyd...azem.part1.rar
http://www.mediafire.com/file/bn4ymz...azem.part2.rar
http://www.mediafire.com/file/q0qtjz...azem.part3.rar
http://www.mediafire.com/file/yyvywz...azem.part4.rar
http://www.mediafire.com/file/zgzikj...azem.part5.rar
http://www.mediafire.com/file/ziygnm...azem.part6.rar
http://www.mediafire.com/file/nbzn0y...azem.part7.rar
https://debarky.yoo7.com
blal
الوسام الذهبى
الوسام الذهبى
blal

المزاج : راضى بقضاء الله فى السراء و الضراء

لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً Empty
مُساهمةموضوع: رد: إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً   لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitime2009-12-07, 18:00

مشكور جدا
وجزاك الله خيرا
وتفضلوا بقبول فائق الاحترام
http://blal_ctms@yahoo.com
ابن ادم
عضو ذهبى
عضو ذهبى

مُساهمةموضوع: رد: إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً   لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitime2009-12-16, 02:27

مشككككككككككككككككككككككككككككككككووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور
وجزاك الله خيرا
admin
رئيس مجلس اداره المنتدى
رئيس مجلس اداره المنتدى

تاريخ الميلاد : 02/12/1987
تعاليق : تخيل في يوم اختفيت
و رنيت عليا و ما رديت
و جالك خبر اني انتهيت
و وقفت على قبري و بكيت
يا ترى ساعتها هتقول كنت بحبك!!!!!!!!
و لا هتقول استغنيت؟؟؟؟؟

مُساهمةموضوع: رد: إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً   لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitime2010-03-11, 18:18

شريف ممكن تجبلى الاسطوانه دى وانت جى
ولو عندك مظارات لاحمد ديدات
دا طلب مهم يعنى لو سمحت
شريف محمود شريف
مهندس المنتدى
مهندس المنتدى
شريف محمود شريف

مُساهمةموضوع: رد: إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً   لازم اتغير - إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً I_icon_minitime2010-03-11, 19:11

انشااااااااااااء الله اى حاجة انا منزلها على المنتدى

معاية نسخه منها

ويلا تبقى هديه

بالمرة

إسطونة أنا لازم أتغير إسطوانه شبابيه جديده مهمه جداا, إسطوانه شابيه خطيرة ومهمة جداً
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مواقع مهمه جداً لصنع التوقيع واللعب بالصور
» معجزة بالصور ... سبحــــــــــــــــــ الله ــــــــــــــــ هام جداا
» معجزة بالصور ... سبحــــــــــــــــــ الله ــــــــــــــــ هام جداا
» رساله مهمه
» انواع المشجعين -- جاااامده جداا