دبركى
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ...
لو كنت عضو معانا اضغط دخول ..
ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس ..
ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك ..
واسفين لازعاجكـ ......


مجلس الاداره



دبركى بلدنا بنحبها معنى الإبداع صنع الشيء المستحيل ونحن نصنع المستحيل ..(المقلدون خلفنا دائماً) من قلدنا أكد لنا بأننا الأفضل
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
اذكر الله
مشاهدة الصورة بالحجم الكامل
اعجبنى فيس بوك
اضغط هنا
لاظهار اعجابك
 بالموضوع
على صفحتنا
فى الفيس بوك


المواضيع الأخيرة
» نداء للعوده
من طرف احمد عرفة 2015-07-17, 08:01

» حمل المكتبه القانونيه المرجع جديد 8 ميجا فقط للقانون او الدستور المصرى
من طرف mantman 2014-12-01, 02:39

» العيد
من طرف احمد عرفة 2014-07-24, 08:46

» دعاء
من طرف احمد عرفة 2014-07-12, 12:03

» لتسعد
من طرف احمد عرفة 2014-07-12, 12:01

» كعب بن مالك .. قصه
من طرف هدى عمار 2014-06-17, 09:48

» النيه الحقيقيه و الغير مشروطه
من طرف هدى عمار 2014-06-17, 09:39

» اسطوانة تعريفات ويندوز7 من مايكروسوفت برابط مباشر لجميع الاجهزه
من طرف ashrefmnsy 2014-06-05, 06:22

» خزائن الله وما نتمناه منها
من طرف احمد عرفة 2014-03-13, 01:18

» شركة زهرة التوظيف المصري نوفر جميع العمالة من مصر
من طرف محمد ضافر 2014-02-17, 14:21

» ثورة
من طرف احمد عرفة 2014-02-13, 21:40

» عام جديد
من طرف احمد عرفة 2013-12-30, 06:00

» الهجر
من طرف احمد عرفة 2013-12-29, 01:23

» اصلاح الفلاشات التي لا تقبل الفرمتة او التى تحولت الى نظام raw
من طرف raboha 2013-12-15, 03:18

» عائلة الشيخ محمد شريف
من طرف مصطفى الفقى 2013-11-25, 21:29

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
صفا الروح
 
مصطفى الفقى
 
عبدالله شعبان
 
هـمـــوســــة
 
عبد العظيم شريف
 
شريف محمود شريف
 
عطاالله
 
احمد الفقي
 
admin
 
Shamis alnhar
 
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 5 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 5 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 867 بتاريخ 2011-02-15, 03:45
برامج مهمه
 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blinklist  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Technorati  

قم بحفض و مشاطرة الرابط دبركى على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط دبركى على موقع حفض الصفحات
ادسنس
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7659 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو سارة عرفة فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 59225 مساهمة في هذا المنتدى في 15855 موضوع

شاطر | 
 

 قهوه دبركى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مصطفى الفقى
رئيس مجلس اداره المنتدى
رئيس مجلس اداره المنتدى
avatar

عدد المساهمات : 4520
نقاط : 14590
التقييم : 6
تاريخ الميلاد : 02/12/1987
تاريخ التسجيل : 12/08/2009
العمر : 29
المزاج : الحمد لله على كل حال
تعاليق :





مُساهمةموضوع: قهوه دبركى    2011-10-31, 22:19

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

كلنا بنرتبط بالقهوه وبلمه الصحاب والقعده الحلوه

من هنا جت الفكره

ديما لما بنقعد مع بعض بنحكى ونصارح بعض
حكاوى
فى الحب

حكاوى عن الصحاب
حكاوى عن الذكريات

وحكاوى وحكاوى

فى قهوه دبركى

مع برنامج



مع تريكا

نبتدى نختار احد ضيوفنا

الى هينورنا

وهيقولنا اهم حكاياته وذكرياته

برنامج على القهوه

مع مصطفى الفقى

بيعتمد على تلت اجزاء الجزء الاول

المذيع
التانى الضيف التالت

تفاعل الجمهور معانا

يعنى لو خطر على بال حد فينا سؤال بيبعت على الخاص او يعمل مداخله




وبيسئل عضونا


هنبدء نقسم البرنامج تلت اجزاء

الجزء الاول

الصحاب



وزى الصديق ماليه مواقف رجوله ليه مواقف خيانه ونداله

وزى مبنحب الدنيا علشان صحابنا ممكن نكرها علشانهم

هنا هناقش كل حاجه

معانا ضيفنا الاول

عطالله
ونبدء نسئلو عطالله



ممكن تعرفلنا كلمه صديق


وكلمه صداقه



من اهم اصحابك وحدد لينا عشر اصحاب


اكبر مواقف حسيت فيه بقيمه الصديق

وامتى ندمت وقولت انا اصاحب دا وليه


مين الى لما تضيق الدنيا بيك تخرج عليه وتخبط على بابه


ياترى فيه حد من اصحابك زعلك قبل كدا بس علشان مصالحتك وزى المثل بيقول يابخت من بكانى ....

صدقات النت ماذا تعنى لك

ياترى طلعت بصديق من على النت تقول عليه صاحب يتصاحب


الاماكن فى دبركى الى بتحب تقعد فيها

موقف طريف مريت بيه مع اصحابك كل متفتكره تكوت من الضحك
فضفض لينا فيما لا يقل عن عشر سطور عن مايخطر فى بالك تجاه اصدقائك

دا جزء الصحاب
الجزء الجى الذكريات بحلوها ومرها

وخد مشروبك ياكبير لتقول علينا بخلا






















9









لا تتركيهم يخبروكى بأننى متمردا .. خان الامانه او سهى ..
لا تتركيهم يخبروكى .. بأننى اصبحت شيئا تافها وموجها ..
فأنا ابن بطنك .. وابن بطنك ..
من أراد ومن أقال ومن أقر ومن نها





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عطاالله
عضو مجلس اداره
عضو مجلس اداره
avatar

عدد المساهمات : 2696
نقاط : 6044
التقييم : 4
تاريخ التسجيل : 17/12/2009
تعاليق :


الحب .. الحياه

مُساهمةموضوع: رد: قهوه دبركى    2011-11-01, 14:16




ممكن تعرفلنا كلمه صديق


الصديق لحن جميل هادىء

وسط ضوضاء العالم .. كلمه رقيقه وسط زحمة الناس

بسمه وتفاؤل وهمسة حب لله .. على غير المصالح


وكلمه صداقه


طريق مستقيم وسط طرق ملتويه كثيره

من اهم اصحابك وحدد لينا عشر اصحاب

كل اللى اعرفهم اصحابى .. وبحبهم قوى

اكبر مواقف حسيت فيه بقيمه الصديق
مواقف كتيره .. بجد كتير وقفوا جنبى

وامتى ندمت وقولت انا اصاحب دا وليه
ولا بندم .. اصلى بفكر كتير كتير قوى

مين الى لما تضيق الدنيا بيك تخرج عليه وتخبط على بابه
القمر .. معاه كل اسرارى

ياترى فيه حد من اصحابك زعلك قبل كدا بس علشان مصالحتك وزى المثل بيقول يابخت من بكانى ....
للاسف .. كل الزعل مش جه الا من الصحاب

صدقات النت ماذا تعنى لك
ما اقدرشى اقول صداقه كويسه او وحشه
لان ده بيعتمد على الطرفين .. وكلنا عارفين فيه
ناس بتكذب وناس بتجمل نفسها وناس بتمثل وناس صادقه
ومن كل شكل ولون

ياترى طلعت بصديق من على النت تقول عليه صاحب يتصاحب
اه طبعا عرفت ناس كتير محترمه وكويسه

الاماكن فى دبركى الى بتحب تقعد فيها
لو فكرت فى مكان تحب تقعد فيه مش هتلاقى اجمل
من الغيطان والخضره .. بجد بتحس بطعم لكل شىء حواليك

موقف طريف مريت بيه مع اصحابك كل متفتكره تموت من الضحك

كان مره ا. سعد رياض راكب الباص من شبين الكوم
وكان جنبه واحد صاحبنا وصاحبنا دا نام .. ولما الباص وصل
البلد سعد نزل وساب صاحبنا نايم .. وياعينى على الضحك لما
صاحبنا قام من النوم مالقاش سعد جنبه ولقى نفسه فى كفر داود
اللى بينها وبين البلد حوالى 35 كيلو


فضفض لينا فيما لا يقل عن عشر سطور عن مايخطر فى بالك تجاه اصدقائك
من ناحية الاصدقاء لازم نختارهم بعنايه من حيث الاخلاق
والسلوك .. لاننا لو اخطأنا فى اختيار الصديق اصبحت الصداقه
عداوه .. ولازم نعرف كلنا اذا دورنا على صاحب كامل مافيهوش
اى عيب يبقى مش هنصاحب حد فى الدنيا .. يعنى نحاول نصلح
عيوب بعضنا بالحسنى وننسى الشىء الوحش ونفتكرلبعض
الخير .. وخلوا بالكم الصداقه لا تقاس بكم الهدايا ولا تقاس
بالماديات .. ولكن تقاس بالتعاون والوقوف فى الازمات وقفة
الرجال ..


دا جزء الصحاب
الجزء الجى الذكريات بحلوها ومرها

وخد مشروبك ياكبير لتقول علينا بخلا







شكرا يا درش على اختيارى اول ضيف فى برنامجك الجميل


فى تقدم دائما





كل الحب



































الــــــــــ حب ...... الــــــــــ حياه









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هـمـــوســــة
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

عدد المساهمات : 3672
نقاط : 7866
التقييم : 0
تاريخ الميلاد : 15/11/1981
تاريخ التسجيل : 13/06/2010
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: قهوه دبركى    2011-11-01, 20:26

فكرة حلوة يا تريكة
وتنسق الموضوع عجبني

بقيت اغير منك على فكرة

لازم أحسن مستوايا في التنسق هههههه

منور يا تريكة بجد الفكرة حلوة

وعجبتني

وعايزة لقاء زي عطا
اشمعنا هو يعني ههههههه
أنانية صح ..؟؟؟



منور يا عطا ردودك حلوة
مستنيين الباقي من الموضوع





















الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصطفى الفقى
رئيس مجلس اداره المنتدى
رئيس مجلس اداره المنتدى
avatar

عدد المساهمات : 4520
نقاط : 14590
التقييم : 6
تاريخ الميلاد : 02/12/1987
تاريخ التسجيل : 12/08/2009
العمر : 29
المزاج : الحمد لله على كل حال
تعاليق :





مُساهمةموضوع: رد: قهوه دبركى    2011-11-01, 23:12

النهارده الحلقه التانيه مع ضيفنا فى برنامج على القهوه

قهوه دبركى




الجزء التانى من حلقتنا بيتكلم عن الذكريات






هل للذكرى معنى في حيآتك؟؟



لا يستطيع الانسان نسيان الذكريات التي مرت به


بل يسعى للاحتفاظ بها

لانه لا يستطيع العيش بدونها...


إن صح التعبير
من هنا
ننطلق


هل تحتفظ بآلذكريآت حتى


لو كآنت قآسيه ؟؟
وماهي اجمل ذكرياتك ؟

لماذا تحتفظ بها ؟؟؟



الطفوله
ما أجملها من كلمة.............. وما أحلاها من ماضي جميل .............
طوينا صفحة الطفولة بأجمل الذكريات .....وأحلى الكلمات......... فلنسطرها في أرق العبارات......
هيا
ولنبدأ معا نسترجع ذكريات الطفولة الجميلة.....وتخط أناملنا أحلى
المواقف....... وأجمل الذكريات التي تركت أكبر الأثر في نفوسنا.....
ها أنا ذا أبدأ بذكرياتي الجميلة
ما رايكم ان نعيد القليل من تلك الايام

تقدر تحكيلنا عن ذكرياتك فى مدرسه ابتدائى

وفى مدرسه اعدادى

اطرف موقف

اصعب موقف

المدرس الى مش ممكن تنساه


المدرس الى كنت بتكره حصتو

ياترى كان فيه طلاب اكبر منك بتدايقك

وهل كنت بتحب صداقه الاصغر سننا ولا الاكبر سننا

ايه المواد الى كنت بتحبها وايه الى كنت بتكرها

بكل صدق تتمنى ترجع طالب تانى فى المدرسه

كلنا واحنا صغيرين بيبقا لينا احلافى المستقبل ياترى الحلم اتغير ولا

الثانوى احكيلنا عنو شويه
اصحابك اطرف المواقف




الجامعه والمواقف الى مريت بيها نوع دراستك

الدكاتره ومواقفك معاهم

اكتب لينا اسم مكان ليك معاه ذكرى

اسم صاحب

بيت شعر بتعشقه


ايه الكلام الى كتابتو ومحدش قريه لحد دلوقت وممكن تكتب لينا جزء منو هنا
مع وعد بالجزء الثالث فى الحلقه
القادمه






















9









لا تتركيهم يخبروكى بأننى متمردا .. خان الامانه او سهى ..
لا تتركيهم يخبروكى .. بأننى اصبحت شيئا تافها وموجها ..
فأنا ابن بطنك .. وابن بطنك ..
من أراد ومن أقال ومن أقر ومن نها





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صفا الروح
نائب رئيس مجلس الاداره
نائب رئيس مجلس الاداره
avatar

عدد المساهمات : 10588
نقاط : 18081
التقييم : 11
تاريخ التسجيل : 16/02/2010
المزاج : بنعمه والحمدلله
تعاليق :

مُساهمةموضوع: رد: قهوه دبركى    2011-11-02, 12:48

موضوع فى غاية الروعة يا مصطفى



واجابات فى غاية المنطقية والتوازن والوسطية يا عطا الله



استمرررروا


















..: هناكــ أشخاص يفعلون بكــ هكذا




لكن لاتهتمــ وتابع المسير ..:


[center]
[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عطاالله
عضو مجلس اداره
عضو مجلس اداره
avatar

عدد المساهمات : 2696
نقاط : 6044
التقييم : 4
تاريخ التسجيل : 17/12/2009
تعاليق :


الحب .. الحياه

مُساهمةموضوع: رد: قهوه دبركى    2011-11-03, 00:07

النهارده الحلقه التانيه مع ضيفنا فى برنامج على القهوه

قهوه دبركى



الجزء التانى من حلقتنا بيتكلم عن الذكريات






هل للذكرى معنى في حيآتك؟؟

طبعاً لها معنى كبير

الذكريات ماضى الانسان

واللى مالوش ماضى مالوش حاضر ولا مستقبل


لا يستطيع الانسان نسيان الذكريات التي مرت به

بل يسعى للاحتفاظ بها لانه لا يستطيع العيش بدونها

إن صح التعبيرمن هنا ننطلق


هل تحتفظ بآلذكريآت حتى
لو كآنت قآسيه ؟؟



طبعاً بحتفظ بيها

بحلوها وبمرها

وماهي اجمل ذكرياتك ؟


يوم ما اخدت شهادة الموظف المثالى فى الشركه على مستوى الكويت


لماذا تحتفظ بها ؟؟؟


عملنا يومها حفله كبيره .. ولانها كانت سبب فى ترقيتى





الطفوله
ما أجملها من كلمة وما أحلاها من ماضي جميل طوينا صفحة الطفولة بأجمل الذكريات وأحلى الكلمات فلنسطرها في أرق العبارات هيا
ولنبدأ معا نسترجع ذكريات الطفولة الجميلة وتخط أناملنا أحلى
المواقف وأجمل الذكريات التي تركت أكبر الأثر في نفوسناها أنا ذا أبدأ بذكرياتي الجميلة ما رايكم ان نعيد القليل من تلك الايام






تقدر تحكيلنا عن ذكرياتك فى مدرسه ابتدائى

اجمل حاجه فى مدرسة ابتدائى انى كنت فى مدرسه كلها بنات

وفى مدرسه اعدادى


برده كان فيها بنات كتيييييير

اطرف موقف


كنت فى المدرسه وكان فصلى فى الدور الرابع

وكنا ايام زلزال اكتوبر فى التسعينات

والمدرسه كلها حست بالزلزال ونزلوا الحوش الا فصلنا

والاستاذ شغال شرح الله ينور


اصعب موقف


وفاة استاذ كنت بحبه قوى وكان محترم قوى
استاذى .. سمير عبدالله

المدرس الى مش ممكن تنساه


كتير كان فيه مدرسين محترمين .. وكنت بزورهم بعد الدراسه

المدرس الى كنت بتكره حصتو


بصراحه مش مدرس واحد .. كانوا كتييييييييييير

ياترى كان فيه طلاب اكبر منك بتدايقك


الموقف ده بيحصل مع معظم الطلاب .. الرزاله والرخامه والبواخه
بس انا كنت ببعد فى هدوء

وهل كنت بتحب صداقه الاصغر سننا ولا الاكبر سننا


مش حسبتها ابداً بالسن .. الجميع صحابى

ايه المواد الى كنت بتحبها وايه الى كنت بتكرها


التاريخ طبعاً بحب الماده دى جداً
كنت بكره مادة الرياضيات جداً .. بسبب مدرس

بكل صدق تتمنى ترجع طالب تانى فى المدرسه


مش حكاية ارجع طالب تانى
انا بحب اعيش كل فتره زى ماهيه

كلنا واحنا صغيرين بيبقا لينا احلافى المستقبل ياترى الحلم اتغير ولا


لا ما اتغيرش زى ما هوه

الثانوى احكيلنا عنو شويه
اصحابك اطرف المواقف

فى الثانوى طبعا زادت اصحابى ومعارفى

بس احب اتكلم عن خناقات الطلاب مع المدرسين والعكس

كنت اول مره اشوف خناقات زى كده بعيونى .. كنت بسمع عنها بس





الجامعه والمواقف الى مريت بيها نوع دراستك


كانت اجمل فتره فى حياتى وخصوصا انها كانت فى اسكندريه

اجمل موقف .. كنت واخد سكن انا واتنين صحابى

واحد رفيع قوى وواحد تخين قوى .. ورجعنا من بره لقينا الباب مكسور واتسرقنا

فكان صاحبنا التخين قوى ده بينام ورا الباب بالليل بالسرير بتاعه

وكنت بخوفه بالليل واموت عليه من الضحك

الدكاتره ومواقفك معاهم


الدكاتره كانت اهم حاجه بالنسبه لهم اننا نشترى الكتاب

وكانت كل تعليقاتهم اشتروا الكتب وابعدوا عن الملازم والتلخيصات

اكتب لينا اسم مكان ليك معاه ذكرى


شبين الكوم .. ليه فيها ذكريات كتيره جميله

اسم صاحب


كل اصحابى حبايبى

بيت شعر بتعشقه

حتى لو كتب القدر

نفترق بين البشر

هفضل احبك واعشقك

ايه الكلام الى كتبته ومحدش قريه لحد دلوقت وممكن تكتب لينا جزء منو هنا

ما بين الوقت والتانى

وانا دايب فى احزانى

ولا بضحك ولا ببكى

ومـــــات الحلم قدامى


مع وعد بالجزء الثالث فى الحلقه
القادمه






كل الحب












































الــــــــــ حب ...... الــــــــــ حياه









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارس الاحلام
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 171
نقاط : 2330
التقييم : 1
تاريخ الميلاد : 10/03/1994
تاريخ التسجيل : 27/10/2011
العمر : 23
تعاليق :
إن شعرت إن الدنيا أصبحت سجنا لانفاسك

وان الساعات لا تعني إلا مزيدا من ألم

وأن كل شئ أصبح موجعا ..

ارسم على وجهك ابتسامة من قهر واسكب من عينك دمـعـة مـن فرح

مُساهمةموضوع: رد: قهوه دبركى    2011-11-03, 00:28

ردودك جميلة ياعطاالله

تسلم الايادى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد عاشور
المشرف العام
المشرف العام
avatar

عدد المساهمات : 902
نقاط : 3877
التقييم : 0
تاريخ الميلاد : 22/08/1981
تاريخ التسجيل : 17/08/2010
العمر : 35
المزاج : الحمد لله رب العالمين
تعاليق : اعلم ان الأمة لو اجتمعت على أن ينفعوك بشيئ لم ينفعوك إلا بشيئ قد كتبه الله لك ، ولو اجتمعت على أن يضروك بشيئ لن يضروك إلا بشيئ قد كتبه الله عليك .



مُساهمةموضوع: رد: قهوه دبركى    2011-11-03, 05:37





منور يا كبير

واحشنى والله



























الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هـمـــوســــة
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

عدد المساهمات : 3672
نقاط : 7866
التقييم : 0
تاريخ الميلاد : 15/11/1981
تاريخ التسجيل : 13/06/2010
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: قهوه دبركى    2011-11-04, 01:26

استـــــــــــــــــمروا حلو الكتير يا عطا عندك زكريات حلوة وردودك متزنة
مش بتحب تزعل حد ههههههه
شكرا يا مصطفى





















الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هـمـــوســــة
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

عدد المساهمات : 3672
نقاط : 7866
التقييم : 0
تاريخ الميلاد : 15/11/1981
تاريخ التسجيل : 13/06/2010
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: قهوه دبركى    2011-11-23, 14:42

Basketball

كملو الباقي

مستنيين























الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هدى عمار
الوسام الذهبى
الوسام الذهبى


عدد المساهمات : 210
نقاط : 2186
التقييم : 1
تاريخ الميلاد : 26/01/1970
تاريخ التسجيل : 09/03/2012
العمر : 47
المزاج : الحمد لله على كل شئ
تعاليق : اذا اردت ان تكلم الله فدخل فى الصلاه واذا اردت انا يكلمك الله فااقراء القران

مُساهمةموضوع: رد: قهوه دبركى    2012-05-03, 22:23

بسم الله الرحمن الرحيم

الموضوع جميل ومسلى بس ليه مكملتش
ايه لسه بتحضر للجزء التالت
منتظرينك يا درش سقف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قهوه دبركى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
دبركى :: دبركى :: دوار العمده-
انتقل الى: